|
zaterdag, 09 september 2006 20:55 |
Sport Grid Time Vrijdag 8 september 2006 - Assen (NL)Over deze training kan ik vrij kort zijn: bagger, bagger en nog eens bagger. De hele dag was het mooi weer en natuurlijk alleen in mijn 1e 2 sessies vielen er spetters en daarmee een zooitje coureurs. De 1e training kwam ik niet verder dan 2:02.786, u leest het goed, ik herhaal 2:02.786. Dat leek helemaal nergens op, ondanks dat de baan niet betrouwbaar was. Er waren 16 man/vrouw sneller. De 2e training ging iets beter, maar werd ook nog eens onderbroken. Een 1:55.700 en de 7e tijd gaven de burger weer wat moed. In de loop van de middag was het helemaal prachtig weer. Na 6 rondjes was echter de benzinetank bijna leeg. Ik bleef steken op een 11e tijd van 1:55.452. Treurig, dat zou een dag later goed zijn voor slechts een 36e plek op de grid! Zo beroerd was het dus.
De hele dag was ik al veel te relaxt en er stond ook niets op het spel. Slecht excuus, maar wel realiteit. Ik beloofde beterschap aan het team voor de volgende dag: de 10e SuperCup 1000, want dan zou het om de knikkers gaan!
|